Hi guys and Girls. Hope to have a lot of info and good discusions on emtb her. Br Claus
Claves New Member Feb 10, 2021 3 4 Denmark Feb 10, 2021 #1 Hi guys and Girls. Hope to have a lot of info and good discusions on emtb her. Br Claus
aarfeldt E*POWAH Master Subscriber May 25, 2019 713 634 Denmark, Danstrup Feb 10, 2021 #2 Hi there, welcome...wehere are you riding ...and what bike ? I'm close to DanstrupHegn, but here in the winter we often goes to Tisvilde.
Hi there, welcome...wehere are you riding ...and what bike ? I'm close to DanstrupHegn, but here in the winter we often goes to Tisvilde.
Claves New Member Feb 10, 2021 3 4 Denmark Feb 10, 2021 Thread starter #3 aarfeldt said: Hi there, welcome...wehere are you riding ...and what bike ? I'm close to DanstrupHegn, but here in the winter we often goes to Tisvilde. Click to expand... I am riding a hope and a WHYTE emtb. I live in Liseleje so i use my homespot ?
aarfeldt said: Hi there, welcome...wehere are you riding ...and what bike ? I'm close to DanstrupHegn, but here in the winter we often goes to Tisvilde. Click to expand... I am riding a hope and a WHYTE emtb. I live in Liseleje so i use my homespot ?
aarfeldt E*POWAH Master Subscriber May 25, 2019 713 634 Denmark, Danstrup Feb 11, 2021 #4 This was last week.
Claves New Member Feb 10, 2021 3 4 Denmark Feb 11, 2021 Thread starter #5 God tur. Har i en Facebook. Synes det her Forum er mega forvirrende
aarfeldt E*POWAH Master Subscriber May 25, 2019 713 634 Denmark, Danstrup Feb 11, 2021 #6 Ingen facebook her Jeg bruger funktionen "whats new" oppe i toppen, og kigger de nye tråde igennem, som jeg finder interessante. Sorry about this rubbish language
Ingen facebook her Jeg bruger funktionen "whats new" oppe i toppen, og kigger de nye tråde igennem, som jeg finder interessante. Sorry about this rubbish language