• How to use this section. To the thread starter: Once you are satisfied with the answer that youve been given, click the Trophy on the left hand side of the message. This will rate this answer as the 'Best Answer' and will change the question status from 'Unanswerd' to 'Answered'. All members can also upvote an answer with the 'Up' arrow, this will help identify the best answer.

Hallo,heb problemen met mijn Levo Turbo Gen 1 met een speedbox 1.0 op

Fredje

New Member
Feb 11, 2025
1
0
Belgie
Als ik vertrek duurt het even eer de motor aanslaat. Op de turbomodus duwt hij stevig door om dan weer uit te vallen!? Na enkele uren te rijden reageert hij zelfs niet meer op de eco-modus of trial-modus en enkel nog een beetje op Turbo-modus. De connector is proper. De fiets (levo turbo gen 1) heeft 2500km en er zit een nieuwe origenele 504 watt batterij op daar de oude vochtig geworden is (wat een voorkomend probleem lijkt te zijn bij deze batterijen :( ) De speedbox 1.0 is +/- 3jaar oud en kan niet hetseld worden moest hij kapot zijn kreeg ik te horen van de verkoper.Het probleem deed zich ook al voor met de oude batterij. Waar ligt dit aan, iemand dit probleem al meegemaakt?

Alvast bedankt,

Fredje

EMTB Forums

Since 2018

The World's largest electric mountain bike community.

566K
Members
Join Our Community

Latest articles