Lienee Bosch Gen 2,saanut kosteutta, paskaa paineistettua vettä.Kaiken tämän estää Mudstop tarvike tiiviste kuppi, oikenan puolen akselilla..Rasvan väri on sininen,Bosch käyttää valkeaa vaseliinia ko ,kohteessa. Itsellä 14000 km ei ongelmia.
Vahaaminen ei ole vaikea .Itse teen sen mielelläni,se on terapiaa. Toiset ihmettelee miksi takapakka -ketjut ( 3 kpl,) kiiltää kuin uutena,lisäksi pikku rissat loistaa. Puhdas voimansiirto muuttaa paremmin,mittausten mukaan kuluminen pienempi.Näillä työkaluilla asia hoidetaan , kuva.
Bension ruuvin säädössä 11-46 on rako noin 9 mm ,se toimii.Voiko se olla 50 kasetissa mainirsema noin suuri.? Minulla ei ohjetta 50 hammastukseen,se oikeaksi ketjun pituudella ja bension ruuvilla. Uskon ketjusi väärän mittaiseksi,eli onkos se liian pitkä? Shimanohan toimii kuin Intialaisen...
Siis tarkoitat ettei sähköpuoli kulje koneessa.Onko Purion ohjain,saako liittimet kontaktin.Mikäli sähköt toimi ennen purkua luulis toimivan nytkin.
Moderator : Translated to English. Please write in English (Translate to English - like you translated to Finnish) on the forum.
So you mean...
Ketju venynyt paljon, kasetin hammastus lähes uusi.Eli ketju ei pääse pohjaan alaosan kuvassa,se on kulunut rulla osineen väljäksi.Eli hammaspyörän pohja kouru ei saa näkyä ketjun alta.
minähmisen tärkein kunto ominaisuus on KESTÄVYYS.Kehittyy pitkässä suorituksessa 2-4 tuntiin sykkeellä 110-130 esim, 50-70v ihmisellä. 180- 175 on mahdollisuus rikkoa itsenne .HARJOITUKSELLA OLISIT MENOSSA MM KISOIHIN JOSSA KESTÄVYYS LOPPUU ALKU METREILLÄ. Siis kehittäkää aerobista...
Asennettu omaan Cubeen 140 SL kannen sisäpuoleen noin 7mm,elastinen matto pala.Akku ei anna ääniä kivikossa,kannen ruuviin tulee myös esijännitys.Kansi irtoaa vain avaamalla. Kokemus14000 KM.